« کمک هزینه، وام و یارانه برای مالکان(خانه) در آلمانوام در آلمان »

نکات مهمی که باید قبل از خرید خانه در آلمان بدانیم؟

نکات مهمی که باید قبل از خرید خانه در آلمان بدانیم؟

  توسط میگریت جرمنی migrategermany  , یکشنبه 27 مرداد 1398, موضوعات: بدون موضوع

 

نکات مهمی که باید قبل از خرید خانه در آلمان بدانیم؟

خرید ملک یک تصمیم مهم اقتصادی است که نیاز به تحقیق و آماده سازی زیادی دارد. در زیر مواردی است که اگر شما به فکر خرید خانه در آلمان هستید باید در نظر بگیرید.

برای خرید خانه در آلمان چه چیزی را باید جستجو کنید

این تصمیمی است که نمی توان در آن عجله کرد. به عنوان یک خریدار آگاه باشید و با تحقیق در مورد همه موارد زیر مطمئن شوید که کاملاً آماده شده اید.

بازار مسکن

چه نوع مسکنی در آلمان موجود است؟ قیمت فعلی خانه چیست و قیمت آنها پایین آمده است  یا بالا می رود؟ اکنون بهترین زمان برای خرید است؟

 

تأمین مالی و وام در آلمان

امور مالی خود را مرتب کنید. چه قدرمی توانید هزینه کنید؟ هزینه فعلی خود را در زمینه غذا، مراقبت از کودکان، مالیات و بیمه در نظر بگیرید. آیا واجد شرایط دریافت وام آلمان هستید و اگر چنین باشد، پرداخت ماهانه شما چقدر خواهد بود؟ آیا برای کاهش هزینه وام خود نیاز به پس انداز بزرگتر دارید؟ آیا واجد شرایط دریافت یارانه و یا وام دولتی مالکیت خانه هستید؟

قبل از شروع جستجو، با یک مشاور وام مسکن مشورت کنید تا بتوانید حداکثر بودجه خود را برای یک خانه تخمین بزنید. وسوسه نشوید که به دنبال املاک خارج از محدوده بودجه خود باشید، زیرا احتمالاً درخواست وام شما رد می شود.

 

محل
مکان ایده آل برای خانه جدید شما چیست؟ چه چیزهایی ضروری است و چه چیزی را می توانید در موردش هماهنگ کنید؟ آیا برای نزدیکی به مغازه ها و امکانات، حاضرید اتاق های بزرگتر و داشتن باغ را قربانی کنید؟ آیا احتیاج دارید که به مدارس و حمل و نقل عمومی نزدیک باشید؟

 

آب و برق و هزینه های اضافی
هزینه نگه داشتن خانه چقدر است؟ اگر در حال خرید آپارتمان هستید، آیا انتظار دارید که هزینه های اضافی یا هزینه خدمات(Nebenkosten) را به مدیریت ساختمان بپردازید؟ هزینه مالک فعلی برای هزینه های خدمات رفاهی مانند برق، آب و خط تلفن چقدر است؟ آیا اینترنت سریع وجود دارد؟

 

خرید ملک به قصد اجاره
اگر قصد خرید ملک به قصد اجاره را دارید، در نظر بگیرید که اجاره پول چه مقدار می تواند بدست آورد. آیا در حال حاضر مستاجر وجود دارد؟ به یاد داشته باشید که قراردادهای اجاره آلمان به طور کلی از مستاجر طرفداری می کند و این امر می تواند صاحبخانه ها را تشویق به تغییر کاربری و سخت گیری در املاک خود نماید.

 

نکات و تذکرها
برای کمک به شما در جستجوی خانه رویایی خود و اینکه اطمینان حاصل کنید که خرید شما صحیح است، ما این نکات و تذکرها را با هم جمع می کنیم:

با دوستی با نماینده املاک و مستغلات خود در رقابت پیشی بگیرید. آنها می توانند  به شما خانه هایی معرفی کنند که تازه وارد بازار شده اند.در بازدید خانه، از سؤال کردن بیش از حد نترسید: خانه چند بازدید داشته است؟ آیا پیشنهادی وجود داشته است؟ چه مدت است که برای فروش گذاشته شده است؟ چرا فروشندگان نقل مکان کردند؟ آیا احتیاج به ملک دیگری دارند؟

سعی کنید در یک روز از خیلی از خانه ها دیدن نکنید و عکس بگیرید که بعداً به آنها مراجعه کنید.در ساعات مختلف روز ملک را مشاهده کنید تا ایده بگیرید که مکان در نورپردازی های مختلف به چه شکل است و محله به چه صورت است.

توجه داشته باشید که املاک در آلمان کاملاً مبله نشده است، یعنی بدون آشپزخانه و حتی چراغها.

ببینید آیا می توانید با مالکان فعلی مذاکره کنید تا وسایل جانبی را از وسایل آنها خریداری کنید. در غیر این صورت احتمالاً لازم است مبلمان خود را از ابتدا خریداری کنید.

 

ميگريت جرمني مرجع تخصصي مهاجرت به آلمان

09195543314 (مشاوره تحصيلي)
09195543314  (مشاوره اقامت و ثبت شركت)
09195543314 (مشاوره تجاري و بازرگاني)

ساعت تماس : 10 صبح تا 16 بعد از ظهر


فرم در حال بارگذاری ...

تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

میگریت جرمنی

میگریت جرمنی با توجه به نیازهای روزشمار همه متقاضیان و علاقه مندان به کار و زندگی، تحصیل، تجارت و اقامت در خارج از کشور و به ویژه اروپا و از جمله آلمان بر آن شده است تا با توجه به قوانین مختلف و راهکارهای گوناگون در این زمینه بعنوان مشاور و مجری این امر در کنار همه هموطنان گرامی بوده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ ننماید.

جستجو