« ویزای پذیرش زبان آلمانی(ویزای یادگیری زبان)نکات مهمی که باید قبل از خرید خانه در آلمان بدانیم؟ »

کمک هزینه، وام و یارانه برای مالکان(خانه) در آلمان

کمک هزینه، وام و یارانه برای مالکان(خانه) در آلمان

  توسط میگریت جرمنی migrategermany  , یکشنبه 27 مرداد 1398, موضوعات: بدون موضوع

 

کمک هزینه، وام و یارانه برای مالکان(خانه) در آلمان
داشتن یک خانه می تواند برای شما پرهزینه باشد: باز پرداخت وام مسکن، خدمات و نگهداری فقط برخی از هزینه های ماهانه است که مالکان باید از پس آن بر بیایند. خوشبختانه دولت آلمان(Bundesregierung) برای جبران این هزینه ها، به مالکان چندین کمک هزینه و یارانه ارائه می دهد.

این کمک ها شامل:

برنامه مالکین خانه KfW
وام ساختمان انرژی صفر KfW
یارانه نوسازی ساختمان انرژی صفر KfW
KfW مزایای داشتن کودک برای مالکین خانه
طرح بازنشستگی Riester برای مالکین خانه
 

ساختمان با مصرف انرژی صفر = ساختمانی با برآیند مصرف انرژی صفر با آلاینده کربن صفر سالیانه می‌باشد.
 

وام و یارانه KfW
بانک(KfW(Kreditanstalt für Wiedeaufbau) برای کسانی که می خواهند وارد بازار مسکن آلمان شوند و همچنین صاحبان خانه که می خواهند خانه خود را هر چه بیشتر به خانه های با مصرف انرژی صفر تبدیل کنند، وام و یارانه زیادی ارائه می دهد. وامها و یارانه های KfW معمولاً می توانند با یکدیگر و بعضاً با وام های مسکن  دیگر نیز ترکیب شوند.

 

برنامه مالکین خانه (KfW 124 (Wohneigentumsprogramm)
برنامه مالکین خانه KfW از خرید یا ساخت املاک تحت مالکیت پشتیبانی می کند. شما می توانید تا 50.000 یورو با نرخ بهره کم سالانه، با شروع از 0.95، وام بگیرید. این نه تنها شامل قیمت فروش، بلکه نوسازی، هزینه های مشاوران وام و closing costs مانند هزینه های اسناد رسمی، یا مالیات انتقال ملک(که تحت پوشش اکثر انواع وام ها نیست) است.

برای درخواست وام 124، می توانید با یک “شریک مالی” (Finanzierungpartner) به طور مثال بانک آلمانی، مشاور بیمه یا مشاور مالی خود مشورت کنید، که از طرف شما برای KfW اقدام خواهد کرد. اگر در حال ساختن یک ساختمان برای خود هستید، قبل از خرید ملک یا ساخت و ساز باید این کار را انجام دهید.

 

وام ساختمان انرژی صفر(KfW 153 (Energieeffizient Bauen)
وام 153 به شما امکان می دهد 100000 یورو با نرخ بهره پایین(از 1.06٪) وام بگیرید تا یک خانه با صرفه اقتصادی بخرید.

برای درخواست این وام، باید با یک متخصص در زمینه ساختمان انرژی صفر مشورت کنید، که می تواند به شما در تعیین اینکه آیا ملک شما الزامات وام را برآورده می کند، کمک کند. می توانید از طریق این پورتال آنلاین، یک متخصص تأیید شده پیدا کنید.

 

یارانه نوسازی ساختمان انرژی صفر( KfW 430 (Energieeffizient Sanieren Investionszuschuss)
این کمک هزینه تا سقف 30.000 یورو و با حمایت وزارت امور اقتصادی و فناوری فدرال در آلمان  (Bundesministerium für Wirtschaft und Energie) به صاحبان خانه اهدا می شود که مایل به جایگزینی سیستم های گرمایش و تهویه ناکارآمد در ملک خود هستند. این موارد ممکن است شامل نصب عایق، نوسازی پنجره ها یا تعویض دیگهای بخار باشد.

شما می توانید با استفاده از پرتال آنلاین آنها(به زبان آلمانی) این یارانه را مستقیماً از طریق KfW تقاضا کنید.

 

مزایای داشتن کودک برای مالکین خانه (KfW 424 (Baukindergeld)
این کمک هزینه برای خریداران بار اول محفوظ است یعنی به خانواده هایی که برای اولین بار به دنبال خانه می گردند اهدا می شود. برای هر کودک حداکثر 10 سال می توانید 1.200 یورو دریافت کنید (در کل 12000 یورو). برای هر کودک اضافی، پاداش حداکثر 15000 یورو دریافت می کنید. برای واجد شرایط بودن، باید واجد شرایط مزایای کودک باشید و درآمدی سالانه در مجموع بیش از 90.000 یورو نداشته باشید.

می توانید از طریق درگاه آنلاین KfW (به زبان آلمانی) برای Baukindergeld درخواست کنید.

 

استثنائات
وام و یارانه KfW در موارد  زیر به شما تعلق نمی گیرد:

خانه برای تعطیلات
سازماندهی دوباره یا گسترش وام های موجود
خرید املاک به قصد اجاره(فقط وام KfW 124)
تعمیر و نگهداری یا گسترش ملکی که از قبل مالک آن هستید (فقط وام KfW 124)
 

طرح بازنشستگی Riester برای مالکین خانه(Eigenheimrente)
طرح بازنشستگی برای مالکین خانه(Eigenheimrente یا به طور معمول Wohn-Riester) به شما امکان می دهد پول ذخیره شده در یک طرح بازنشستگی خصوصی Riester را به سمت خرید خانه، پرداخت وام مسکن فعلی خود و یا اصلاح خانه خود برای آمادگی برای پیری اختصاص دهید. این مسئله برای آن در نظر گرفته شده است که کمک به کسانی که به بازنشستگی نزدیک می شوند تا بتوانند وام خود را با سرعت بیشتری پرداخت کنند و از این رو پس از بازنشستگی از گرفتن وام های غیرقابل پرداخت دوری کنند.

هرکسی که در طرح باز نشستگی  Riester مشارکت کند سالانه 175 یورو از ایالت دریافت می کند(به علاوه 300 یورو برای هر کودک). این پاداش ها را می توان در هزینه نیز قرار داد، به این معنی که دولت به شما در خرید ملک کمک می کند.

می توانید از طریق بانک خود یک حساب پس انداز Wohn-Riester باز کنید.

 

ميگريت جرمني مرجع تخصصي مهاجرت به آلمان

09195543314 (مشاوره تحصيلي)
09195543314  (مشاوره اقامت و ثبت شركت)
09195543314 (مشاوره تجاري و بازرگاني)

ساعت تماس : 10 صبح تا 16 بعد از ظهر


فرم در حال بارگذاری ...

تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

میگریت جرمنی

میگریت جرمنی با توجه به نیازهای روزشمار همه متقاضیان و علاقه مندان به کار و زندگی، تحصیل، تجارت و اقامت در خارج از کشور و به ویژه اروپا و از جمله آلمان بر آن شده است تا با توجه به قوانین مختلف و راهکارهای گوناگون در این زمینه بعنوان مشاور و مجری این امر در کنار همه هموطنان گرامی بوده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ ننماید.

جستجو