« آزمون تست داف TestDaFشهر مونیخ آلمان »

شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف

  توسط میگریت جرمنی migrategermany  , چهارشنبه 28 فروردین 1398, موضوعات: بدون موضوع

شهر دوسلدورف مرکز ایالت نورد راین وستفالن در غرب کشور آلمان است. این شهر در نزدیکی کشور کلن و ساحل رودخانه راین قرار گرفته است. شهر دوسلدورف مرکز اداری و فرهنگی منطقه صنعتی راین-رودهر است. دوسلدورف دارای سه بندر در رود راین و یکی از شلوغ ترین فرودگاههای لوهاسن است.

شهر دوسلدورف یک مرکز فرهنگی و هنری است و از نام های جذاب آن می توان به شهر کافه ها اشاره کرد. این شهر با دارا بودن مراکز خرید و نمایشگاه های مد و لباس مرکز صنعت مد آلمان است. همچنین دوسلدورف سومین مرکز تجارت در اروپا بعد از لندن و پاریس می باشد.

مساحت شهر دوسلدورف 217 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 6 میلیون و دویست هزار نفر دارد. این شهر در سال 2007، توانست عنوان بهترین شهر از نظر امکانات زندگی را در آلمان و پنجمین را در جهان کسب کند. همچنین دوسلدورف یکی از زیباترین و تمیزترین شهرهای آلمان نیز می باشد.

دوسلدورف با خیابان های قدیمی و مغازه های زیبا، که با یک حلقه از پارک ها و باغ های محاصره شده است بهترین مکان برای گردشگری می باشد.

به عنوان یک مرکز فرهنگی مهم، دورسلدورف دارای ده ها موزه و بیش از 100 گالری هنری است. علاوه بر این در جولای هر سال بزرگترین جشنواره با نام جشنواره راین در این شهر برگزار می شود. این جشنواره بیش از 4 میلیون بازدید کننده دارد.

 

ادامه متن را اینجا بخوانید

سایت : https://migrategermany.com/

آدرس صفحه اینستاگرام:

https://www.instagram.com/migrategermany/

آدرس کانال تلگرام :

https://t.me/MIGRATEGERMANY

آدرس ایمیل:

migrategermanyco@gmail.com

https://migrate-germany.kowsarblog.ir/


فرم در حال بارگذاری ...

تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

میگریت جرمنی

میگریت جرمنی با توجه به نیازهای روزشمار همه متقاضیان و علاقه مندان به کار و زندگی، تحصیل، تجارت و اقامت در خارج از کشور و به ویژه اروپا و از جمله آلمان بر آن شده است تا با توجه به قوانین مختلف و راهکارهای گوناگون در این زمینه بعنوان مشاور و مجری این امر در کنار همه هموطنان گرامی بوده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ ننماید.

جستجو